Selecteer je taal:
100% authentieke, geverifieerde reviews.
Candice B. beoordeelde
Presque 10 fois que j'y retourne, c'est toujours un délice. Que de bons plats coréens !!!
Jason M. beoordeelde
Toujours un plaisir de venir manger dans ce restaurant.
Bettyann F. beoordeelde
Super resto, la nourriture est incroyable, je recommande !
Jessim G. beoordeelde
Paul N. beoordeelde
Emilie G. beoordeelde
Best Korean restaurant downtown ! Authentic and delicious! I really recommend and I keep coming back!
Celia G. beoordeelde
Tasnim F. beoordeelde
Plats vraiment excellent. Choix végétarien végan possibles. Un vrai délice.
Benoit L. beoordeelde
Solene M. beoordeelde